niedziela, 31 stycznia 2016

Liebster award

Ostatnio otrzymałam nominację do Liebster Award od Soledad http://wsamymsrodku.blogspot.com/?m=1
Jestem jej bardzo wdzięczna. To dla mnie na prawdę duże wyróżnienie.










"Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na pytania otrzymane od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz kilka osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im pytania. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."








Odpowiedzi na pytania od Soledad :






1. Na co zwracasz szczególną uwagę w innych blogach?






Szczególną uwagę zwracam na tematykę. Jestem raczej typem dziewczyny od romansideł, komedii i wariactwa, to są takie cechy istotne. Jednak lubię czytać też blogi prawdziwe, o życiu z dużą ilością przemyśleń.






2. Co skłoniło cię do pisania własnego bloga?






Ten blog prowadzę z koleżankami. Na razie powoli się rozwijamy. Wydaję mi się, że ten blog raczej był takim spontanem, jednak czytanie innych FF mogło się w jakiś sposób do tego przyczynić.





 3. Możesz spełnić jedno swoje życzenie. O co poprosisz?






Trudne pytanie... Chciałabym raczej poświęcić to na pomoc. Gdyby się okazało, że ktoś bardzo mi bliski jest chory, np. na raka, ma jakieś bardzo duże problemy to byłby to cel życzenia.





4. Opisz swoje największe zainteresowanie.






Największym moim zainteresowaniem jest siatka. Uwielbiam w nią grać.





5. Możesz odwiedzić jedno wybrane miejsce na ziemi. Co to za miejsce?






Zawsze chciałam odwiedzić Londyn. Nigdy nie miałam okazji, a zawsze coś mnie tam ciągnęło.





6. Opisz swój największy cel.






Mój największy cel? Nie wiem czy go mam.





7. Twój wzór/ osoba, która cię inspiruje to...






Moimi idolami są Bars and Melody. Ich muzyka jest natchnieniem dla mnie. Pokazują mi, że pomimo nieszczęścia można być szczęśliwym. Kocham ich ❤





8. Twój najlepszy sposób na relaks...






Słuchanie muzyki, kolorowanie no i spanie 😉





9. Jak reagujesz, kiedy nagle przypomnisz sobie o jakiejś wyjątkowo żenującej sytuacji z przeszłości?






To zależy o jakiej. Czasem udaję, że to nie miało miejsca, a czasem się śmieję.





10. Trzy książki, które możesz polecić to... Uzasadnij.






a) "Papierowe miasta" J.Green'a - uważam, że jest to wartościowa książka. Ten autor ukazuje życie w realny sposób
b) "Gwiazd naszych wina" J.Green'a - wzruszająca książka. Też o życiu, napisana w realny sposób
c) "Złodziejka książek" M.Zusak'a - książka o czasach Hitlera w Niemczech i tamtejszej sytuacji. Też prawdziwa, życiowa






Nominuję :
~ Alice Lovegood
http://fremione-naszagwiazdaniezgasnie.blogspot.com/?m=1
~ Marta Weasley
http://fremione-w-otchlani-marzen.blogspot.com/?m=1


~ Nathalie Malik
http://isabellebailey..com/
~ Okej
http://wielka-czworka-przyjaciol-hogwartu.blogspot.com/?m=1
~ Pingwinek
http://cichy-szept-milosci.blogspot.com/?m=1


Pytania :


1) Czy masz jakiś przedmiot, który jest dla Ciebie bardzo istotny? Jeśli tak, co to?
2) Czemu akurat masz taką tematykę bloga?
3) Gdybyś mogła spędzić jeden dzień z wymarzoną osobą, kto to by był? ( jakiś sławny ktoś, ktoś kto mieszka daleko i rzadko się widujecie itp. )
4) Ulubiona piosenka, piosenki...
5) Jaki masz kolor włosów i oczu? Czy podobają ci się?
6) Ulubiony autor...
7) Skąd czerpiesz wenę?
8 ) Jak znosisz krytykę?
9) Coś w co nigdy się nie ubierzesz
10) Ulubione zwierzę...





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz