poniedziałek, 28 grudnia 2015

Prolog


Cześć jestem Amy Jason i jestem czarownicą mugolaczką z Hufflepuff, a dziś jest 4 marca 2015 - środa, godz. 6:00. Pomyślałam, że mam jeszcze dużo czsu do lekcji. Nie pamiętam, co mi się śniło, ale na pewno były tam moje przyjaciółki  – Rosa i An. Pomyślałam, że dawno się nie widziałyśmy wszystkie razem, więc szybko wysłałam sowy do An Lupin ze Slytherinu i Rosalie Vine z Ravenclaw z prośbą o spotkanie i już 15 minut później siedziałyśmy w pokoju życzeń wyglądającym w tym momencie trochę jak pokój kilku nastolatek, bo rzeczywiście, był to tak jakby nasz wspólny pokój, w którym spotykałyśmy się, rozmawiałyśmy, bawiłyśmy się i pocieszałyśmy w trudnych chwilach. Często też przychodziłam tu po prostu odpocząć lub poczytać książkę, jeśli nie mogłam znaleźć żadnego spokojnego, cichego miejsca.
Siedziałyśmy z ciepłą herbatą pod kocami i rozmawiałyśmy o różnych, niby nie istotnych sprawach.
Napewno zastanawiacie się dlaczego Puchonka, Krukonka i Ślizgonka spotykają się razem przed lekcjami w pokoju życzeń. Wszystko zaczęło się 1 września 2009 w expresie Londyn-Hogwart. Właśnie wtedy odkryłyśmy, że naszą trójkę łączy coś zupełnie nie przypadkowego. A co to było dowiecie się już niedługo od Rosalie.                                                                                                                             Amy
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Mam nadzieję, że prolog wam się spodobał i zachęcił do czytania naszego bloga. Zostawiajcie komentarze.

2 komentarze: